recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flot anmeldelse af The Pacific
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlot anmeldelse af The Pacific

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror egentlig, at man skal passe på at sammenligne 2 filmserier som de nævnte i denne tråd. Jeg vil i det mindste vælge, med åben pande og uden skelen til BoB, og nyde den nye serie.
Bort set fra at The Pacific er "efterfølgeren" eller "opfølgning" på Band Of Brothers, selv om de ikke har genbrugt personerne, så en sammenligning er vist helt på plads...

Citér  
Hvorom alting er, så har jeg i dag modtaget en mail fra Amazon.uk om, at filmene er sendt i dag - mon ikke jeg så har dem til den kommende weekendTongue

Sikkert, og glæd dig for det er en rigtig god serie...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror egentlig, at man skal passe på at sammenligne 2 filmserier som de nævnte i denne tråd. Jeg vil i det mindste vælge, med åben pande og uden skelen til BoB, og nyde den nye serie.
Bort set fra at The Pacific er "efterfølgeren" eller "opfølgning" på Band Of Brothers, selv om de ikke har genbrugt personerne, så en sammenligning er vist helt på plads...

Citér  
Hvorom alting er, så har jeg i dag modtaget en mail fra Amazon.uk om, at filmene er sendt i dag - mon ikke jeg så har dem til den kommende weekendTongue

Sikkert, og glæd dig for det er en rigtig god serie...
Og det kan du tro jeg gør - glæder migTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 21:17
Har os lige fået en mail fra amazon at den er sendt der over fra i dag.
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu