|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
bentol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 12-November-2010 kl. 10:27 |
|
Hej
Fik denne på BD; kan dog ikke afspille selve filmen, kan godt komme ind til menuen; men når der er trykket play bliver skærmen sort, det ligesom om maskinen fryser, der sker ihvettilfælde ikke mere, så spgm. er om det er disken el, om det er softwaren i min Oppo 83, nogen der har skiven og oplever det samme.
|
||
Bent
|
||
![]() |
||
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
|
Jeg har set den et par gange nu på Panasonic BD-35 og der var ingen problemer :)
|
||
Mvh Maria
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Hvordan er kvaliteten lyd/billede ?
|
||
![]() |
||
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
|
Lyden kan jeg ikke udtale mig om, da jeg desværre ikke har det rigtige set-up.
Billedet er fantastisk IMO, uden at jeg dog er "expert" på området ![]() Læs evt. her : http://www.blu-ray.com/movies/The-Rocky-Horror-Picture-Show-Blu-ray/7908/ |
||
Mvh Maria
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
|
Så skal I lige se denne her på the Onion:
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
bentol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
|
||
Bent
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Og ? Jeg synes stadigvæk det er en must have ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Enig
![]() Men jeg er også spritny fan ![]() |
||
Mvh Maria
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
|
Selvfølgelig er det en must-have ![]() Og det på the Onion er en vits
![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
|
Av ja, den vækker minder om 80'erne, og fredag nat i Klaptræet.
Altid siddende på de bageste rækker så man undgik at få ris og vand i nakken. Enig, det er en must-have. |
||
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |