|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 04-December-2010 kl. 22:40 |
nu da vi er gået ind i december måned kunne jeg godt tænke mig at vide hvilken version af a christmas carol folk kan lide. personligt synes jeg den med muppets og michael caine er rigtig god.
kom endelig med jeres bud. |
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Skal lige have set den med Jim Carrey fra 2009 før jeg kan udtale mig. :) Har lovet børnene vi skal se den her i december måned en af dagene.
Men ellers hælder jeg også mest til muppets så længe jeg ikke har set den anden. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg tror det var 1988 udgaven TV2 viste sidste år. Den synes jeg er god. Men 1984 udgaven med George C Scott som Scrooge er den bedste
![]() |
|
![]() |
|
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
den kan i hvert fald godt anbefales ![]() |
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
![]() |
1984 udgaven har tv2 i hvert fald sendt rigtig mange gange, med god grund for den er egentlig også rigtig god. 1988 udgaven kender jeg tilgengæld ikke |
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
Hansio ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-September-2007 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Nu har jeg en datter på 7 år, og jeg syntes ikke jeg vil vise hende: http://www.imdb.com/title/tt1067106/ og det kan jeg så også ser går fint i tråd med medieraadet.dk vurdering. Men ellers en super film.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
Synes den nye A Christmas Carol er virkelig god men ikke til en 7 årig.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Jeg synes faktisk, at 'Blackadder's Christmas Carol' er den sjoveste, men ellers er udgaven med Patrick Stewart rigtig god.
|
|
![]() |
|
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Disney tegnefilm er helt klar min farvorit Mickey's Christmas Carol hedder den.
Den er fra 1983, og den gang kunne de sku lave gode tegnefilm..
Redigeret af Hogarth - 06-December-2010 kl. 17:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |