|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Steffen, jeg tror grænsen er ved 80DKK, men du må hellere tjekke med tolden. www.thehut.com har også Bionic Commandotil 15 pund, som jeg skal have. Så kan jeg nå at spille det og bytte det. Jeg hev mest tråden frem mht. nye læsere, der måske ikke kender de engelske sites. Husk at thehut og play sender uden for EU, så der kan komme told på. Jeg får ikke told i Sverige, så hvis nogen er interesseret og bor i Kbh, har jeg intet imod at bestille ekstra - betaling på forhånd tak. Jeg snakkede med en i går, der mente at gamestop ikke tager imod udenlandske titler - men jeg har ikke haft problemer. Er det noget i ved noget om? |
||
BORING! |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Vil det sige, at du kan modtage spil fra USA uden at skulle betale ekstra told?
|
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Du skal betale told ved køb uden for EU. Vel og mærke hvis pakken bliver udtaget af tolderne. Jeg har aldrig fået taget et spil endnu, og selv hvis det skulle blive taget er det stadig billigere en at købe spil herhjemme. Jeg køber dog kun titler der ikke kommer eller først kommer senere i EU.
|
||
![]() |
||
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
Hvordan kan du betale i pund på shopto.net? Når jeg går ind på siden koster f.eks. Modern Warfare 2 £42,99 (ca. 374,-), men når jeg så logger ind på min konto, koster spillet pludselig 55,99 euro (ca. 420,-). Synes det er irriterende at man skal betale så meget ekstra ved at betale i euro... I øvrigt, er gameplay.co.uk toldfrit? |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Gameplay er toldfrit (frit fra hukkomelsen). Steffen, det toldfrie gælder ikke USA tror jeg. Har ikke kigget på de svenske regler, men med over 100 bestillinger fra hhv. play og thehut uden told, må de være lidt anderledes i Sverige eller have en højere grænse. Det dyreste jeg har bestilt ad gangen har nok været 5-600DKK. Jeg skulle i hvert fald betale for varer fra Hong Kong. De har også Postgebyr, men den er slet ikke nær så høj som i DK. Jeg tror faktisk også den afhænger af varens værdi. Den var dog så lille (på en bestilling til 5-600DKK), at jeg ikke gad undersøge det... |
||
BORING! |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Du kan skifte til pund et sted, der bør være nogle flag |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan sgu ikke helt lure det svenske toldvaesen. Der skal ogsaa betales told, moms og ekspeditionsgebyr (til posten) for varer sendt fra uden for EU. Prisen afhaenger af varen. Som regel er der moms paa 25% paa alle varer. DVD film var der kun moms paa, mens der paa spil baade var told paa 3,5% og saa moms. Eller det var omvendt. Forstaar saa ikke hvorfor de ikke fanger alle mine bestillinger fra Jersey? Men tak for det. Jeg kan ikke se noget med en toldfri beloebsgraense eller noget. Fra USA ville en DVD, der koster 40 $ med forsendelse koste mig 405 SEK plus postens gebyr (som ikke er saa hoej). Saa det ser umiddelbart ikke saa galt ud. Den udregning paa deres side er naturligvis kun vejledende... |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Lindahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
|
Nogen som kan af-/bekræfte om Gamestop ikke længere tager imod ikke-danske titler, når man benytter sig af deres tilbud? |
||
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb NAD C162 NAD 214 THX Dali 109 Panasonic TH-50PV60 Xbox360 60 gb MSI Wind 320 gb HTC Magic |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
![]() |
|
Det skal man jo altså også hvis den ikke bliver udtaget, så sparer man bare postens fortoldnings gebyr. |
||
![]() |
||
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
Gad jeg også gerne vide, for har lige bestilt 4 spil fra Amazon.co.uk til netop dette formål. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har lige spurgt i GameStop i dag. Intet har ændret sig. Det skal bare være spil der er fra UK f.eks. Eller fra vores region sagde han egentlig..tænkte vel på Xbox - er spillene regionslåste der? Så no worries...bare udnyt tilbuddet.. Nogen der ved hvad der sker med Splinter Cell til PS3 - har Xbox købt rettighederne til at udgive det først? |
||
BORING! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis du tænker på Conviction så er det lige umiddelbart kun til Xbox, men der går da rygter om at det kommer til Playstation 3 på et senere tidspunkt, så nu må vi se.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |