|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Selvfølgelig!, jeg antog at i også skulle have Resort med, men den køber i måske andetsteds? |
|
![]() |
|
ThomP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2004 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Der er vel en risiko for at det bliver taget i tolden - +25% moms +gebyr +evt. told = du har været heldig |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Der er risiko for at blive taget i tolden ifølge dette link http://bdlive.dk/forhandlerland.php?land=Schweiz |
|
![]() |
|
xtort ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
modtog mine i dag (uden told mm.).
så vidt jeg kan se, sendes de da fra tyskland - "absender" var da i hvert fald en tysk adr. \ulrik |
|
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
De havde ikke registreret min ordre :(
Og nu har de dem ikke på siden mere. |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
ser ud til at vi har købt dem ud, postede også på wiinyt og mange har købt, nu har de taget varen af siden. måske den komme rop igen, derfindes også andre gode tyske sider der har den , men de er dyere da ingen rabatkode
wii motion plus 01 tysk prissammenligning på wii motion plus |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Her fås de til 16,79€
http://www.alternate.de/html/product/details.html?artno=QWZN 08& Det ser ud til de sender til dk, da man kan vælge "dänemark" ved bestilling. |
|
![]() |
|
![]() |
Følger der en ny "rubberglove" med til eller skal man købe det ekstra?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Den følger med. |
|
![]() |
|
![]() |
|
BalooDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Elgiganten sælger Wii Sport Resort incl Motion Plus for 333,-
|
|
Samsung 55ES8005, LG HR925D HDD recorder m/ 3D Blu-Ray, Apple TV 2, Squeezebox Duet, Mac Mini, Onkyo TX-NR 818, Monitor Audio Silver RX6, RXFX, RX Center, Audio Pro Allroom Sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |