recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstra controller virker ikke til min PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEkstra controller virker ikke til min PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Direkte link til dette indlæg Emne: Ekstra controller virker ikke til min PS3
    Sendt: 06-August-2009 kl. 22:09
Jeg har haft en kammerat over for at spille PS3 og han tog sin egen ps3 controller med, men den kunne vi ikke få til at virke her. De 4 dioder, som plejer at blinke i starten, bliver ved med det og andet sker der ikke end at den slukker tilsidst. Så prøvede jeg at tage min egen med over til ham og jeg kunne heller ikke få min til at virke på hans. Dog virker hans 2 controller fint på hans egen. Ved I hvad problemet kan være på min, siden jeg ikke kan få andre controller til at virke?
Til top
Doppler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2009 kl. 09:35

Smiletime dine controllere er "parret" med din  Ps3, ligesom din kammerats controllere er parret med hans egen Ps3... Det fungerer på samme måde som et trådløst headset og mobiltelefon

Hvis du vil have din controller til at virke hos ham skal du sætte den til hans Ps3 med opladerkablet for at hans playstation kan se controlleren... Du skal så huske at gøre det samme når du kommer hjem, for ellers kan din Ps3 ikke længere se controlleren da den jo har været "parret" med en anden Ps3

God fornøjelse

Redigeret af Doppler - 07-August-2009 kl. 09:37

Panasonic VT/Pioneer SC LX/B&W CM

Bowers Wilkins CM 1

Playstation 3 / XBox 360

Supra HDMI

QED Silver Anniversary
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu