|
Forskel på Motif og Fazon LCR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2015 kl. 20:05 |
Hvad er forskellen på de to? Ja ud over navnet selvfølgelig:)..
Det er deres 2 enhedsmodeller jeg tænker på. Hvis jeg køber brugt, hvordan kan jeg se en forskel så?
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er næsten sikker på det er samme højttaler, bare med 2 forskellige navne. Den fik nyt navn og blev 300kr billigere.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Der er ingen forskel. Det er bare nyt navn.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Ok super:-). Tak for hurtigt svar
|
|
![]() |
|
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
Så kom du bare til Greve og køb mine
![]() |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Liboltski, er dine hvide? Og til salg? Kunne i så fald godt være interesseret.
|
|
![]() |
|
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
Er solgt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |