|
Ny fronthøjtalere... hvad... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Indy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2015 kl. 22:45 |
Jeg har en sony str 1050 og har brugt nogle meget gamle B&O højtalere som fronthøjtalere.
Men dem vil jeg gerne skifte ud med nogle i samme størrelse så de kan passes ind i mit setup eller også nogle andre der står på gulvet hvad der nu kan anbefales. Men hvad skal man kigge efter, hvad skal der være i en sådan en højtaler? Jeg har ikke nogen subwoffer så de skal også kunne klare den del af min lille stue bio. Hvad kan anbefales af højtalere til omkring 2-4.000,- /Magnus |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du får ikkew noget godt svar medmindre du kommer med lidt flere detaljer.
Du vil gerne hav nogle i samme størrelse! hvor store er dine b&o? Hvilken centerhøjttaler benytter du? De er en godt ide his dine kommende fronter matcher den lydmæssigt. Hvis du er villig til at købe brugt kan du komme rigtig langt for 2000-4000.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |