|
Yamaha rx-600 tuner indstlling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2015 kl. 09:15 |
Har lige købt ovennævnte receiver, men har et problem som jeg ikke umiddelbart kan løse, når receiveren står på FM kommer der lyd i alle 5 højttalere, og det lyder efter min mening forfærdeligt
Spørgsmålet er nu, hvordan slår det fra, så der kun er ren stereo lyd, altså kun i 2 højttalere, jeg syntes ikke umiddelbart at jeg kan læse mig frem til løsningen i den elendige brugs forvirring |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trykker på "Sur. Decode" knappen, indtil der står stereo i display.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Og andre metoder ser ud til at være at trykke på "Music" på fjernbetjeningen, som på vejen lægger turen forbi tokanalsstereo og de anførte 5 kanaler foruden diverse lydprogrammer.
Derudover kan der trykkes på "Straight"-knappen på fronten for at koble ren stereo uden dikkedarer til og viceversa. Kilde: http://download.yamaha.com/search/product/?language=en&site=europe.yamaha.com&category_id=16446&product_id=1823871 Nærmere bestemt denne manual side 40 og 41. RX-S600/RX-S600D Owner's Manual. Manualen fylder 8,11 Mb. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Tak, det var det |
|
![]() |
|
Så er den gal igen, nu kan jeg ikke høre FM radio, højttalerne er slået fra et eller andet sted, højttaler ikonerne vises ikke når receiveren står på FM båndet, og der kommer ingen lyd ud.
Det er kun på FM båndet, der er både ikoner og lyd på AM båndet og TV lyden er der heller ikke problemer med. Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg har fået slået lyden fra et eller andet sted, men hvor ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Mute-knappen? Eller det er ikke sådan at dit antennekabel er faldet ud?
Hvordan gik det med den ASUS WL-330N du spurgte om - har valgt at få fat på sådan en? M.v.h. |
|
![]() |
|
Mute er ikke rørt - det skal lige bemærkes, at jeg har kunnet høre FM radio Asus så langt er jeg ikke kommet endnu |
|
![]() |
|
Problemet er løst - det var en dårlig antenne forbindelse, som forårsagede problemet
|
|
![]() |
|
Som jeg sagde! ![]() M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |