|
Må man og findes det? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2015 kl. 09:33 |
Jeg har siddet og nørklet lidt med at lave bogmærker i mit plex ift de bedste scener i de film jeg nu har.
Men må indrømme at tålmodigheden driller mig lidt. Derfor kom jeg i tanke om ikke der findes skiver til den slags? Mindes at have set det engang. Der var dog mange scener der ikke lige faldt i min smag og derfor ville noget custom være det sjovere. Findes den mulighed? Hvad med youtube? Kan man forvente dts-hd lyd på scener der eks, eller kan det findes? Hvis det findes, er det så lovligt at downloade scener, eller strider det også imod rettigheder mm? |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har hentet en hel film trailers i DTS MasterHD, Det fungerer fint til lidt hurtige test.
ellers er der en tråd på recordere med de bedste surround scener, den er fin som inspiration. Landgangsscenen i Saving Private Ryan er imho den bedste. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |