|
Surround sound til en nybegynder. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med et budget på max 10 kilo, så ville jeg nok finde en god forstærker til cirka 4-5.000 kr. af ny (for at få garanti på elektronikken) og så gå på brugt markedet efter brugte højttalere.
Alternativt starte med receiveren og så et par fronthøjttalere. Så kan du bygge resten på efterhånden som økonomien bliver til det. |
|
![]() |
|
alexanderbt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-April-2015 Status: Offline Point: 5 |
Okay tusind tak, jeg kigger lidt rundt på markedet :)
|
|
![]() |
|
bbbworld ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Jeg har lige stået i samme situation som dig. Jeg havde dog en fornuftig receiver. Jeg endte med at købe dette sæt.
Boston Acoustics |
|
![]() |
|
bbbworld ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-sattelitsystemer-boston-a-serie-51-surroundsaet-a25-p-1096.html]
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |