|
alternativ til YWA-10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2015 kl. 08:22 |
|
Har en Yamaha receiver, uden indbygget adgang til netværk, Yamaha siger at man skal bruge en YWA-10 til receiveren - men kan bruge eksempelvis en Asus WL - 330N i stedet for ?
http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/accessories/wireless-accessories/ywa-10_w/?mode=model http://www.edbpriser.dk/router/asus-wl-330n-id-6303625.aspx |
||
![]() |
||
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg tror du kan bruge en hvilken som helst wifi adapter. Men hvorfor ikke bruge den fra Yamaha?
|
||
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
||
![]() |
||
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
|
Men den asus du henviser til der er en router og nok ikke lige det du skal bruge
|
||
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Jep! Den kan du bruge - og den fungerer aldeles fremragende! Når først den er sat op som Klient, kan den benyttes til alle former for udstyr, som ikke er trådløse: TV, receivere, solcelle invertere m.v. Jeg benytter den selv, på min Yamaha receiver, så spørg endelig, hvis du får brug for hjælp til opsætning. M.v.h. |
||
![]() |
||
andmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
|
Jeg har denne til min yamaha receiver:
http://www.edbpriser.dk/router/netgear-wnce2001-id-794906.aspx?q=netgear Må nettet siger de at den er bedre en yamahas egen, men jeg har oplevet at signalet er emeget ustabilt. jeg forsøgte at opgradere min router, men mi apple tv3 er fx stadig meget mere stabilt. Jeg ville gå efter en AC understøttet enhed.
|
||
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Måske fordi Yamaha'en er to en halv gang dyrere..... ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
|
ASUS'en er en 4-i-1: Router, Access point, klient, extender... M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Lyder ikke som om den Netgear er specielt god! Den pågældende ASUS fungerer fremragende. Jeg har aldrig haft problemer, uanset hvor og til hvad jeg har brugt den til. Og så ervden Netgear da noget klodset. ASUS'en er ikke større end et Dankort. ![]() At gå efter en AC er dels dyrere, dels overkill, dels har AC ikke bedre dækning/rækkevidde end "N" - men dog mulighed for højere hastighed, hvilket som sagt er overkill, på en receiver. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 11-April-2015 kl. 13:42 |
||
![]() |
||
|
Aahh, havde ikke lige gravet mig ned i alle specs på Asus'en :)
|
||
||
![]() |
||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
|
Købte den der Asus WL-330N og den fungerer perfekt, og har nem og hurtig opsætning. Tak for hjælpen |
||
![]() |
||
|
Så lidt!
![]() M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |