|
V: Yamaha RX-A1020 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2015 kl. 14:47 |
Har ikke så meget forstand på brugtmarkedet inden for receivere, så ville høre om der var nogen kloge hoveder der kunne fortælle mig i hvilket prisleje en 2 år gammel RX-A1020 skal ligge?
Tak
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
solgte min 1010'er for ikke så længe siden til 2000 her på sitet. Jeg vil skyde på at din ligger i samme prisleje måske en lille smule højere, men nok ikke meget. /Thomas
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Jeg har fået tilbudt en til 3000 så det er måske lige i overkanten?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
3000kr er måske lige omkring smertegrænsen. Det er ikke noget dårligt køb, men du kan godt tillade dig, at presse ham på et par hundrede kroner.
Redigeret af Nagash - 13-April-2015 kl. 15:30 |
|
![]() |
|
Den var nemlig sat til 3500, og spurgte bare hvor langt han ville gå ned. Hader nemlig selv når folk de skam-byder inde på dba. Men kan da være jeg skal høre ham om ikke han vil ned på 2700. Jeg holder det lidt op i mod en "ny" a830 som kan fås til 4000 på cdon.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, og at den på et tidspunkt faktisk var helt nede på 3200kr. Det er godt nok en mindre model, men også et år nyere (altså 830).
|
|
![]() |
|
Hmm. Jeg skal egentlig bruge den til et par beolab 8000 og pt har jeg ikke råd til yderligere højttalere, så tænker om det måske er lidt at skyde over målet med en receiver i den prisklasse når den ikke skal drive passive højttalere. Kan se der er en yamaha RX-V667 tilslag også. Den har de fornødende pre-outs så den skulle vel i realiteten kunne klare opgaven og den kan sikkert også drive et par passive, hvis jeg finder nogle billige. Den står til 1600, men han kan sikkeret også presses lidt.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis manden har den originale kvittering, og den er under 3 år gammel, så er der stadig garanti på receiveren. Det er selvfølgelig også noget værd. Jeg vil også mene at 2.500 - 2.800,- er en ok pris.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det med 3 års garanti gælder kun, hvis den er blevet registreret senest 6 mdr. efter køb.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Hvorfor købe en surround-forstærker, når du kun skal spille stereo?
Du har jo i realiteten kun brug for en forforstærker, når nu dine højttalere er aktive... Redigeret af Supergris - 14-April-2015 kl. 02:27 |
|
![]() |
|
Udvidelsesmuligheder, samt jeg skal have mit mediecenter sat til og det nemmeste er bare at smide hdmi kabel til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |