|
Manglende kanaler efter overgang til MEPG-4? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2012 kl. 12:09 |
Hej folkens Efter at have kørt en kanalsøgning efter overgang til MPEG-4 mangler jeg nu et par kanaler, primært fra den ”store pakke”, bl.a. Canal 9. Jeg har haft snakket med Stofa, og de siger de ikke kan gøre noget da jeg har nogle af kanalerne, hvilket vil sige at det ikke er deres signal den er gal med. Mit tv er Samsung UE40C6005 med MEPG-4 DBV-C tuner, og har prøvet Stofa’s indstillinger: Frekvens: 346 MHz (346000 kHz) Men det hjælper ikke. Jeg kan se Canal 9, men hvis jeg går over på den er skærmen bare sort og efter lidt tid skriver den ”intet signal” osv. Jeg har også prøvet en indstilling der er ”særligt tilpasset Samsung tv”, med indstillingerne: Frekvens: 3700 MHz (370000 kHz)
Men det hjalp heller ikke. Har prøvet at indstille ”land” til både Sverige og Finland, men det hjalp heller ikke.
Hvad f**den kan der være galt? Kan det skyldes for svagt signal eller for dårlige kabler? Tak for hjælpen ;( |
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blev løst med bedre antennekabler fra av-connection.dk :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |