|
Insert smartcard... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2012 kl. 19:06 |
Hej
Da jeg kom hjem idag og tændte fjernsynet så var der sort skærm på en del kanaler. Jeg gik ind på dridtsinformation for Struer, men der stod ingenting, så tænkte jeg, at jeg skulle indstille mit tv og går ind og finder info på yousee.dk. Jeg har et tv kun med mpeg2 tuner og skal derfor vælge netværksid 110 og den finder fint kanalerne, men på mange siger den nu, at jeg skal indsætte mit smartcard, f.eks. Zulu og tv3+.... har andre prøvet det idag.... Jeg har endvidere prøvet at vælge gammelt netværksid igen (650), men nu siger den også her at jeg skal indsætte smartcard
![]() |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal indsætte dit smartcard
![]() Prøv og se om dit CI modul sidder ordenligt ( skubbet helt ind )
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Tak for input! Det sidder som det skal og har heller ikke rørt ved det siden igår og i bund og grund burde det vel heller ikke skulle sidde der.....
|
|
![]() |
|
Nå, har luret, at kanalerne ligger der dobbelt og den ene af hver kanal er kodet og den anden er ikke - iøvrigt irriterende, at tv'et medtager alle kanaler når man beder den om kun at medtage free services
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har du ikke tilkøbt kanaler, så skal kortet ikke bruges. Netværk id er ganske rigtigt 110 til dit TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det er jo det - vel heller ingen grund til, at ca-modulet sad i så
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ingen af delene er nødvendige til de frie kanaler.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ved du hvorfor den finder kanalerne flere gange.... det har jeg ikke været ude for før
![]() |
|
![]() |
|
Mener du både dem der er frie, og de samme som er kodet.? Så har du ikke lavet er søning på kun de frie kanaler.
|
|
|
|
![]() |
|
Ja hele svineriet og jo havde kun valgt free services, men nu foretog jeg en på alle services og så kom kun de kanaler jeg har i fuldpakken dog stadig i flere eksemplarer også en version der var kodet og så medtog den også hd kanalerne - egentlig åndsvagt når man har valgt netværks ID 110 (mpeg2) at de kommer med alligevel.
|
|
![]() |
|
Det ved jeg ikke hvorfor, det er mange år siden jeg har måtte nøjes med at se SD kanaler.
|
|
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
Den samme kanal sendes måske på flere frekvenser og både analog og digital. Det er ret almindeligt på kabeltv.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |