recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Triax DVB-C Modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Triax DVB-C Modtager

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CompanyMan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CompanyMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Triax DVB-C Modtager
    Sendt: 09-Januar-2012 kl. 19:45
Hej min første post men langtids bruger!!

Jeg har efter længe overvejelse købt KabelTv ved den lokale udbyder dagen er nu kommet regningen er betalt, jeg har der for også valgt at investere i en ny Triax  DVB-C modtager, jeg har haft Boxer de sidste 2 år, og har brugte Triax DVB-T modtager( 409va og 405va) og har været meget tilfreds med både hardware og software

Jeg har dd. modtaget  en Triax C-HD 207 CG. ART.NR: 305207. Jeg havde dov bestilt en Triax C-HD 207 CX. ART.NR: 305208.

Problemet er jeg ved ikke hvad forskellen er?? 
Jeg har søgt på Triax's hjemmeside der står ikke noget om Triax C-HD 207 CG eller ART.NR: 305207.

Jeg tror måske det er en ældre model??

Nogen der kender forskellen??

På forhånd tak
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 19:59

Jeg kan heller ikke finde noget om 207 CG, så det kan være en udgået model. Hvilke udbyder har du.? Stofa, You See.? Så er du sikkert klar over at den STB du har ikke kan bruges til extrakanaler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CompanyMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Jeg kan heller ikke finde noget om 207 CG, så det kan være en udgået model. Hvilke udbyder har du.? Stofa, You See.? Så er du sikkert klar over at den STB du har ikke kan bruges til extrakanaler.

Hej Radiomanden 

Jeg er blevet  kunde ved den lokale Antenneforening, jeg her selv købt varen over nettet og har ikke brug for Extrakanaler.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:42
slettet

Redigeret af turbo2 - 09-Januar-2012 kl. 20:44
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:45

Det må næsten være en af dem der leverer signal til jer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CompanyMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 09:21
Hej 

Signalet er leveret af Yousee, men jeg har nu skrevet til Triax og fået hurtig svar den endte forskel er CA modulet, hvilket jeg vel ikke skal bruge, da jeg bare skal hente de digital kanaler på kabeltvet der ikke skal bruges kort til.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu