recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 på Panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 på Panasonic

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
haug Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 på Panasonic
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 09:04
Hej

Nu er der jo kommet nyt TV2 signal, har et næsten nyt 42" Panasonic med DVB-C/T Mpeg4. Har forsøgt på alle måder at søge de "nye" kanaler, men det kan bare ikke finde TV2

Ungernes Samsung, LG, Lumatron har ingen problemer med at finde alle kanaler også TV2

Vi kører på antenneforening

Hvad er lige specielt med Panasonic og hvordan kan jeg evt. finde TV2 signalet

mvh Johnny
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 09:33

laver du en kanalsøgning på DVB-C eller på DVB-T ?

Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
haug Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2004
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 09:37
DVB-C, og kan finde alle de andre kanaler på nær TV2 efter signalet er skiftet 11 januar
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu