|
Kan ikke finde tv 2 på samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mojito ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2012 kl. 13:13 |
Hej!
Mit problem er som følge: Efter det nye digitale antenne net er kommet op at køre, kan jeg ikke finde tv 2 hd. Men kan finde alle de andre kanaler både digitale og analoge. Den skriver bare tjenesten ikke tilgængelig. Og jeg kan godt få oversigten over hvad der kommer på tv2 frem på mit tv.Bare ikke se kanalen. Men jeg ved fra min udbyder at jeg skal have tv2 i vores pakke. Og problemet får jeg fra begge mine samsung tv, som har MPEG4 understøttelse.
|
|
![]() |
|
mojito ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Update!
Prøvede lige for lidt siden at søge kanaler igen, og det hjalp åbentbart. Men tv 2 køre dog kun 500 et eller andet, og ikke 720!?. Ved at hos min mor står der tv2 hd i venstre øverste hjørne, gør der ikke hos mig. Mystisk
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Det vil måske hjælpe, hvis du fortalte, hvem der er din kabel-TV leverandør.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Det er kanal digital |
|
![]() |
|
xcalibur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
Jeg ved ikke om det er det samme, men ved specifikt at Samsung DVB-C og TV2 HD har problemer ved Stofa:
http://www.stofa.dk/kundeservice/drift.php?dsid=4577&plantid=797
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |