|
Nye Frekvenser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2012 kl. 18:04 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nye Frekvenser På DVB-C Fra Profiber Waoo Nrgi Kabel Tv. Tror ikke jeg har fundet dem alle endnu da jeg ikke kunne finde dem. Fandt dem jeg har nu fra de 40 Kanaler mit Sony Tv fandt . Men mon ikke der findes flere, da der er en del manglende kanaler. Måske andre har fundet flere . Min Triax 207 havde jeg store problemer med da det nu er OAM 256 Tror jeg så jeg måtte redigere mig frem med frekvenser og Symbolrate . Boksen fandt ikke en eneste kanal på Auto . Så derfor måtte jeg finde dem på Mit Sony Tv og så prøve mig frem som var et stort arbejde . Bemærk. Den 11 Jan blev der lavet om på Kabel Tv signalet som betød sort skærm hos mig. Symbolrate 6875 Alle QAM 256 Frekvens numre nnn000 Netværk 6000
Redigeret af janbau - 12-Januar-2012 kl. 18:10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |