|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RDL85 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2006 kl. 21:34 |
Hej Jeg skal ud og købe nyt fjernsyn, og har set mig meget lun på et Philips 3320 http://www.search.philips.com/search/search?q=32PF3320&s =consumer&l=dk_da&h= . Problemet er bare at der ikke er HDMI men kun DVI indgang i det. Jeg bor på landet og har kun parabol, så med hensyn til tilslutningsmulighederne er jeg lidt i tvivl om jeg dummer mig ved kun at have DVI indgang. Og så vil jeg høre om der er nogle problemer med at tilslutte en Xbox 360 til DVI? Jeg er med på forskellen mellem de to porte, men jeg er ikke helt klar over hvordan kabler og sådan noget afviger fra hinanden. På forhånd tak /Rasmus |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
For det første kan Xbox 360 ikke tilsluttes HDMI.
For det andet; har du set TV'et og er du efterfølgende tilfreds med billedkvaliteten? Det er en noget gammel model, og jeg husker et møde med en lignende 37" skærm fra Philips. Det var mildest talt ELENDIGT. Klart det ringeste LCD TV jeg nogensinde er stødt på. Mit tidligere lorte-Mirai til lidt over 5k nu var meget, meget bedre. Redigeret af Naiera - 29-Oktober-2006 kl. 21:49 |
|
![]() |
|
RDL85 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Ok, jeg har ikke set det. Jeg så kun det var på tilbud - så derfor blev det meget fornuftigt. Kender du da andre fjernsyn i 5-7 k klassen, det vil være bedre? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Du finder ikke noget LCD TV i den prisklasse der kommer nær at være
'godt'. Du kan sandsynligvis finde noget der er bedre end omtalte Philips TV, f.eks.
er det der Mirai ret godt med VGA fra Xboxen, men til alt andet er det
elendigt, og det vil det hele mere eller mindre være i den prisklasse. Toshibas WL66Z
koster lidt mere, men så er vi ved at være oppe ved noget der er
fornuftigt, så vidt jeg har læst mig til. Jeg nåede dog aldrig selv at se
det IRL før jeg konverterede til plasma
![]() Redigeret af Naiera - 29-Oktober-2006 kl. 23:35 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Toshibas WL66Z er rigtig god til prisen-du får ikke noget der er i nærheden af at være så rimeligt til den pris. Er enig i at den nævnte Philips er fornærmende ringe,og personligt ville jeg klart vælge Tosh...klart! Jeg har set den flere gange,og til knap 8k er det et fint,fint køb lrev.
|
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
ja toshiba 32wl66 kan købes til omkring 7800 her i dk (hos tapeconnection fx) - og hvis du køber i udlandet kan det fås indenfor din prisgrænse. Hos digitalo.de kan det erhverves for 850euro (+30 i transport) , altså ca 6k5 - hvilket er en meget god pris. Dette tv har samtidig 2 hdmi indgange, samt vga (som bruges til xbox360)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |