recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KABLER??? Hvor??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKABLER??? Hvor??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2006 kl. 17:54
Normalt giver men 100 kr med efterkrav hos posten, når man køber på nettet, hos av connection koster det samme 60, så det kan diskuteres om de er dyre?

Men naturligvis er det en bedre ide at besøge thansen, hvis man altså lige har den mulighed og thansen har den vare man ønsker. De har et begrænset udvalg af clicktronic, check lige først på deres hjemmeside.  

Ken
Til top
WENSE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Oktober-2006
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2006 kl. 23:07

Takker alle og det blev T.hansen. Alu fætteren købte jeg hos MP3 gear i Birkerød.

Desværre så jeg da jeg kom hjem at de 2xcomponent kabler jeg havde købt hos Thansen, var clicktronic composite(gul,rød,hvid)!!! 

Hmm, men nu er det samlet og det ser ud til at signalet er rigtigt godt alligevel.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2006 kl. 23:56

Oprindeligt skrevet af WENSE WENSE skrev:

Desværre så jeg da jeg kom hjem at de 2xcomponent kabler jeg havde købt hos Thansen, var clicktronic composite(gul,rød,hvid)!!! 

Så er det rød+hvide kabel beregnet til lyd, dvs. det har ikke den korrekte impedans på 75 Ohm (for et videosignal).

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
mikan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2006 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af WENSE WENSE skrev:

Jeg var lige ved, at lave samme nummer for en uge siden, men jeg læste på pakken inden jeg købte

Til top
malkekoen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2006 kl. 09:06
Jeg nåede så at lave tricket hos thansen. Men da de ikke har component kabler, blev det av-connection i stedet.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu