recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløse Stikkontakter man kan styre fra sin iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløse Stikkontakter man kan styre fra sin iPad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chr300686 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløse Stikkontakter man kan styre fra sin iPad
    Sendt: 31-Januar-2012 kl. 08:14
Hej Folkens.

Hvilke stikkontakter skal man ud at investere i hvis man skal kunne fjernstyre dem via sin iPad / iPhone osv.
Jeg har været i gang med at lede men syntes ikke jeg lige kan finde noget.

Håber i kan hjælpe mig :)
Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 18:38
LK IHC Wireless eller alm. Kontakter m. Relæmodul i tavlen, IHC Wireless controller m. Viewer + iPhone app.
Dyrt men dejligt.
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 19:16
hmm.det er en alt for dyr løsning. Hvis du har en logitec fjernbetjening kan du bruge den til de fleste trådløse srikkontakter(adaptere) du kan sætte overalt hvor du har en stikkontakt. eller skal du have en Ipad/iphone IR sender....kan ik huske hvad den hedder....
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 21:38
Er det ikke muligt at købe en "hovedenhed" man kobler til sit netværk og dertil kan man så koble stikkontakter til trådløst, hovedenheden kan man så fjerstyre vi ipad eller iphone og Computer..

Set der er lavet noget i USA i den stil, men bare nysgerrig om der findes noget "dansk" udviklet.. hvis
du/i kan følge mig :)

Christian Sørensen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 21:41
se dette link, så ved i hvad jeg søger.. 

http://cybernetnews.com/control-lights-with-your-iphone/

Christian Sørensen
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 00:49
ser smart ud, men hvis der skal trækkes ethernet kabel ud til hver, ja så er det vis ligemeget. Så er LK løsningen nok at foretrække.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af Chr300686 Chr300686 skrev:

Er det ikke muligt at købe en "hovedenhed" man kobler til sit netværk og dertil kan man så koble stikkontakter til trådløst, hovedenheden kan man så fjerstyre vi ipad eller iphone og Computer..

Set der er lavet noget i USA i den stil, men bare nysgerrig om der findes noget "dansk" udviklet.. hvis
du/i kan følge mig :)

Det gør der, IHC...
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 08:50
Zensehome har lidt nytænkning inden for området. Og en APP, dog til Android.

BS
Til top
deepmagic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deepmagic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 09:16
Der findes også z-wave det bruger jeg selv sammen med en kontrolenhed som jeg styre med min smartphone.

http://intelligent-hjem.dk/
http://sparehuset.dk/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu