|
Akustik - Efterlangs problemer! |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2012 kl. 10:25 |
|
Hej Recordere
![]() Jeg er ikke sikker på det er det rigtige sted tråden er oprettet, håber i kan bære over med det!
Jeg har store akustik problemer i forbindelse med efterklang i mit lytte rum. Hvis jeg laver klap i hånden testen er det tydeligt at hører efterklangen. desværre. er der noget man kan gøre, som ikke koster alt for mange penge og samtidig har god effekt uden at ens lytte rum kommer til at ligne et lydstudie? lidt om rummet: Stenvægge som med pus på. trægulv 15m2 derudover så vil jeg henvise til at klikke på linket til min bio, herunder. Mvh Rene tak på forhånd ![]() |
||
![]() |
||
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Prøv at kigge her:
http://lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=15
Løsningen er forskellige varianter af rockwool pakket ind i stof. Det er godt og billigt, og fungerer på samme måde som industielle varianter som Rockfon, troldtek etc.
|
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
|
Tak det vil jeg da lige kigge på, er det nogle byg selvløsninger ? :)
|
||
![]() |
||
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
|
Ja, det er nærmest kun byg-selv løsninger.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |