|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frk.sejl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2010 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 13-December-2011 kl. 23:14 |
Hej alle sammen ;) jeg håber det indlæg ligger rigtig ellers må i lige sige til!
Jeg købte et Philips 32" i går, men har kæmpet siden jeg satte det i stik kontakten Mit problem er at jeg ikke finde alle de kanaler for jeg har i fuldpakken hos yousee :( Det er et philips 32PFL4606H Jeg har opdateret til nyeste version , taget antennekablet fra væggen og sat det i tv'et. Den søger efter kanaler og finde dem også, men når jeg skifter i kanalen fx TV2news & MTV viser den bare sort skærm. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad der er galt?? Har snakket med yousee og de siger at alt er om hos dem og at det må være indstillingerne på tv den er galt med :( Jeg har brugt følgende oplysninger som jeg har fra yousee hjemmeside netværks id 100 Frekvens 143000 kHz Symbolrate 6875 Modulation 64 (kan ikke finde noget sted jeg skal skrive dette) Er der nogen der kan hjælpe mig?? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
Yousee har aldrig fejl. Det er dig der laver noget forkert. Og det er i øvrigt ikke deres problem at du ikke kan se TV. Med den holdning har de for længst skræmt mig væk. Skrot Yousee.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
Det er jo ikke sikkert, det er MULIGT, at skrotte YouSee!
På nogle TV skal man nemlig skifte manuelt på fjernbetjeneren, alt efter om man skal se Kabeltv-kanaler, eller om man skal se antennetv-kanaler, og dit TV har jo både DVB C (kabel) OG DVB T (antenne)
Redigeret af turbo2 - 14-December-2011 kl. 07:07 |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Prøv at indtaste netværks id 120
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Har du prøvet at følge den procedure, som er beskrevet her:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104819&PID=1064150&title=digitale-kanaler-med-philips-tv-hvordan#1064150 Redigeret af pkylle - 14-December-2011 kl. 14:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |