|
SubWoofer indbygget i væg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GTO1514 Der er to mere som du ikke kan se på billedet. Det er lavet så enhederne spiller ind i mod hinanden, for at den mekaniske kraft ikke skal få væggen til at svinge med.
Redigeret af Notfast - 18-Marts-2015 kl. 22:52 |
|
.....
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Okay fedt. Har selv kigget lidt på dem, men har købt 2 SI Ht18 enheder i stedet for, samt 4 pyle pl 1590bl som jeg regner med at bruge i Ib.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Hvis man endelig vil bygge subwooferen ind i væggen, hvorfor skal det så være sådan noget småtteri?
![]() |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Det skal nok blive fedt! Hvad du heller ikke kan se på billedet er, at jeg har en manifold nummer 2. Har du DSP/EQ til de pyle enheder. De har et højt q og hvis du sætter dem i en manifold (anbefales), så hæves system q en smule yderligere. Det vil nok give dig et lille peak midt i bass området. Nogle vil elske det, men med EQ et det nemt at håndtere. De SI HT18 enheder er super fede. Jeg skal flytte min bio, og har ikke mulighed for en ib mere, men det klare jeg med 8 stk SI HT18 i lukket kabinet. |
|
.....
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Der kommer en dsp på, når jeg kommer så langt, jeg har kun fået købt enhederne indtil videre. Jeg mangler så stadig at få bygget bioen færdig. Wow 8 stk, det bliver meget membran areal
![]() |
|
![]() |
|
Perfekt! Så har du styr på det og kommer i bass himmelen. Jo jo, det går ganske fint hehe
Redigeret af Notfast - 19-Marts-2015 kl. 16:06 |
|
.....
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Gør som ham her ..... "kælderdyb" bas
![]() Bond
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |