|
Airplay på Denon 1912 AV-Reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Myrhoej ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2012 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2012 kl. 21:37 |
Hej folkens..
Købte for noget tid siden mig en Denon 1912 AV-Reciever med Airplay funktion.. men kan slet ikke finde ud af at sætte airplay op? har kigget i manualen.. på nettet. what so ever. og kan intet relevant info finde.. kan huske jeg fik at vide at det skulle registeres somewhere.. Frederik
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aner ikke hvordan jeg aktivere det eller noget som helst.. fik bare at vide at det var noget med at Denon betalte licens, derfor man selv skulle ind og tilføje det for at denon ikke bare smid penge ud efter licenser som ikke blev brugt :S
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
4 klik og værsgo: Registrer her: https://airplay.denon-upgrade.eu/en/
|
|
![]() |
|
Det hele er forbundet til den samme router.. Trådløs på iphones og kabel på 1912eren
|
|
![]() |
|
Den viser intet, og jeg forstår det virkelig ikke :S
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
De gange jeg har oplevet tilsvarende, har det løst problemet at skifte router. Hvordan man eventuelt kan ændre opsætning på sin eksisterende for at få det til at virke, og hvad det er de nye gør som de gamle ikke gør, det aner jeg ikke. Men der er ingen indstillinger i telefon eller receiver, det er designet til "bare at virke" - og det gør det så når det gør...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |