recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilslutning af bluray og boxee til tv og projekto
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tilslutning af bluray og boxee til tv og projekto

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanniS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanniS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tilslutning af bluray og boxee til tv og projekto
    Sendt: 20-Juni-2012 kl. 23:05
Hej. 

Jeg vil gerne tilslutte både min boxee box og bluray til projektor. 

Jeg har en ældre Yamaha forstærker uden hdmi pt, som nok ikke bliver skiftet foreløbig. Signal fra bluray kører gennem en splitter til både tv og projektor, og vil også gerne have boxee box til at køre på samme måde. Tv er et Pana pv60 som jo ikke vælter i hdmi indgange. kan man sætte en splitter til en splitter eller kræver det en splitter med flere indgange evt en switch? Hvad er lettest. Er ikke så meget inde i det.

Ved ikke om dette er det rette forum 
Til top
The_Joshua Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Joshua Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 09:48
Jeg bruger en switch til min projektor, tv, PS3, Boxee, STB og DVD-afspiller 4 ind 2 ud. Det fungerer udmærket.
Til top
DanniS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanniS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 12:11

Hvilket mærke er det?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu