|
tilslutning af bluray og boxee til tv og projekto |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2012 kl. 23:05 |
Hej.
Jeg vil gerne tilslutte både min boxee box og bluray til projektor. Jeg har en ældre Yamaha forstærker uden hdmi pt, som nok ikke bliver skiftet foreløbig. Signal fra bluray kører gennem en splitter til både tv og projektor, og vil også gerne have boxee box til at køre på samme måde. Tv er et Pana pv60 som jo ikke vælter i hdmi indgange. kan man sætte en splitter til en splitter eller kræver det en splitter med flere indgange evt en switch? Hvad er lettest. Er ikke så meget inde i det. Ved ikke om dette er det rette forum
|
|
![]() |
|
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger en switch til min projektor, tv, PS3, Boxee, STB og DVD-afspiller 4 ind 2 ud. Det fungerer udmærket.
|
|
![]() |
|
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket mærke er det? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |