|
Thule av100 hyler, hør selv, og hjælp :) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2012 kl. 21:36 |
Hej allesammen
Min gamle trofaste hyler, hvad kan det være? I kan høre det her: http://www.youtube.com/watch?v=jvnmTdp-neE&feature=youtu.be Det starter når forstærkeren bliver tændt og hyler kontinuerligt indtil den bliver slukket igen, ingen variation i tonen, og man kan heller ikke påvirke den ved at skrue op/ned skifte indgang eller ligende. Jeg er desværre ikke den store reperatør, og vil egentlig gerne sælge min forstærker da jeg har fået en anden, men jeg vil gerne have den lavet først. Nogen der har en god idé til hvad det kan være? Evt. nogen der kan hjælpe mig med reperation? Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe! Venlige hilsner Kenneth |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hyler den ud gennem højttalerne, eller er det fra kabinettet?
Klaus |
|
![]() |
|
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
Det er udelukkende højtalerne.
På den direkte udgang til aktive højtalere er der ingen mislyde.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Av egenringning i effektforstærkeren.
Tag alt fra undtagen højttalerne, er der stadig selvsving? Mit første bud er noget med udtørrede kondensatorer. Hvor bor du i landet? Klaus |
|
![]() |
|
Hej Klaus, jeg bor i København. Forstærkeren har stået til opbevaring det sidste år, og jeg har lige fundet den frem. Mislyden kommer selvom der ikke er sat noget til andet end højtaler.
|
|
![]() |
|
Klaus, er det noget du har forstand på?
Er det evt. noget man kan lokke dig til at se lidt på? Mvh Kenneth
|
|
![]() |
|
Hvis der nogen der kan hjælpe vil det være meget værdsat, jeg vil også gerne betale for en løsning :) Send mig en besked!
|
|
![]() |
|
Du bor lidt langt væk, til at jeg lige kan se på det. Mit bedste forslag er bare lige så langt væk, det hedder Lars fra s2v.dk, han er pisse dygtig.
Klaus |
|
![]() |
|
Jeg bør nok kunne sende den, men selvfølgelig vil det være en fordel ikke at udsætte den for DHL eller ligende...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |