|
Login/Logud |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-September-2012 kl. 17:15 |
Hej.
Er der nogen der kan hjælpe med dette problem. Når jeg går til forum skal jeg logge ind hvergang, selvom det er sat til automatisk login. Næste gang jeg går på forum, er jeg blevet logget ud, og skal logge ind igen. Temmelig belastende. Det har aldrig været sådan før i den tid jeg har været medlem, og jeg mener det er kommet efter den sidste opdatering for ca. 3 uger siden. Det sker også på to andre sider hvor jeg er medlem, dog ikke hver gang, som her på Recordere.
Hvad gør jeg ?
carsten
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gældende for IE9: Har du været i funktioner, Internetindstillinger, fanen Generelt, trykket på knappen "Slet...", og så herefter fjernet fluebenet ved Adgangskoder?
|
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Nej, jeg har intet ændret i min computer, det er kommet af sig selv.
carsten
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Har lige siddet og leget lidt med det - derfor har jeg være logget ind og logget ud i ét væk... I Slet Browserdata, skal du fjerne fluebenet ud for Cookies.
|
|
![]() |
|
Tak det prøver jeg, og vender tilbage senere.
carsten
|
|
![]() |
|
Det ser ud til at virke nu, men nederst på siden står der at cookies skal være til for at benytte denne side.
![]() |
|
![]() |
|
Indstil så i fanen Sikkerhed, "Skyderen" til mellemhøj. Og ligeså i fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.
|
|
![]() |
|
Mange tak for hjælpen turbo2, det virker nu.
carsten
|
|
![]() |
|
Det var så lidt! Computeren SKAL jo have nogle "Småkager", for at virke.
![]() Redigeret af turbo2 - 08-September-2012 kl. 18:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |