|
YouSee website... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2012 kl. 22:03 |
Er der nogle, som også har problemer med YouSee's hjemmeside? Jeg skulle lige se, om der skulle være kommet flere Ekstrakanaler at vælge imellem, men fik en fejlmeddelelse. Så ville jeg logge på. Dette kunne jeg fint gøre, men der stod med store bogstaver:
Redigeret af turbo2 - 29-September-2012 kl. 22:15 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når jeg nu forsøger at logge på, så kommer den ikke videre - hvis jeg nu havde tastet forkert, ville den bare komme med en meddelelse om det.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Jeg prøvede lige det samme og fik også beskeden:
![]() |
|
![]() |
|
Var på Driftsinformation, og der ER godt nok problemer på sitet - jeg blev ret så nervøs, da jeg så meddelelsen efter logon'et! Og da jeg skulle se, på normal vis, på hjemmesiden, hvilke kanaler, der kunne fåes, så kunne den slet ikke registrere adressen i første omgang - i anden omgang påstod den, at der ikke kunne leveres TV til adressen, men jeg kunne bruge Web-TV istedet... Mon de har fået virus?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
De må må have nogle problemer lige nu.
NB. Hvis jeg ikke har nogle produkter fra dem, så skal jeg vel heller ikke betale noget !!!
![]() |
|
![]() |
|
Nej . det skal du da ikke - ej heller det tvungne Kabel-TV!!!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |