recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee website...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee website...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee website...
    Sendt: 29-September-2012 kl. 22:03
Er der nogle, som også har problemer med YouSee's hjemmeside? Jeg skulle lige se, om der skulle være kommet flere Ekstrakanaler at vælge imellem, men fik en fejlmeddelelse. Så ville jeg logge på. Dette kunne jeg fint gøre, men der stod med store bogstaver:

Du har ingen produkter fra YouSee!

Har prøvet både på IE9 og Crome - det er det samme.

Redigeret af turbo2 - 29-September-2012 kl. 22:15
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 22:30
Når jeg nu forsøger at logge på, så kommer den ikke videre - hvis jeg nu havde tastet forkert, ville den bare komme med en meddelelse om det.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 22:58
Jeg prøvede lige det samme og fik også beskeden:

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 23:02
Var på Driftsinformation, og der ER godt nok problemer på sitet - jeg blev ret så nervøs, da jeg så meddelelsen efter logon'et! Og da jeg skulle se, på normal vis, på hjemmesiden, hvilke kanaler, der kunne fåes, så kunne den slet ikke registrere adressen i første omgang - i anden omgang påstod den, at der ikke kunne leveres TV til adressen, men jeg kunne bruge Web-TV istedet... Mon de har fået virus?
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 23:06
De må må have nogle problemer lige nu.

NB. Hvis jeg ikke har nogle produkter fra dem, så skal jeg vel heller ikke betale noget !!! Tongue
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 23:07
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

De må må have nogle problemer lige nu.

NB. Hvis jeg ikke har nogle produkter fra dem, så skal jeg vel heller ikke betale noget !!! Tongue

Nej . det skal du da ikke - ej heller det tvungne Kabel-TV!!!LOL 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu