|
Dell 2710 eller iMac ? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger selv 2 stk fra MM
Og det med støjen må jeg give ret i. bestilte dem med støj kit. men har selv ændret en del for at få lidt af blæserstøjen væk. Men ellers gode maskiner. den ene havde en fejl få dage efter opstart. og jeg kørte straks op med den. to timer senere ringede de klar igen og maskinen har siden kørt super. Flot service fra MM |
|
![]() |
|
meo1970 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er det blevet tid til en opdatering.
Jeg løb tør for tålmodighed i forhold til hvornår en ny Imac bliver lanceret. Da Dell så satte prisen ned til kr. 10.000 på deres "all-in-one" PC hoppede jeg på den. Og jeg er ikke blevet skuffet. Fantastisk skærm. Fungerer hurtigt og lydløst i dagligdagen. Kun når man virkelig presser den med grafikkrævende spil giver den lidt lyd fra sig. Alt i alt en meget possitiv oplevelse
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |