|
Elendigt billede ifm. dronningens 40 års jubilæum |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2012 kl. 14:16 |
Har fulgt lidt med fra sidelinjen i live udsendelserne fra dronningens 40 års jubilæum og jeg synes godt nok at billedet er virkeligt elendigt. I formiddags så jeg nogle minutter fra turen til Roskilde på DR1 og særligt helikopterbillederne lignede noget, der er løgn. Som udskidt æblegrød og med masser af artefakter.
Nu viser det samme sig, hvor dronningen er inde på Københavns rådhus. Når man ser menneskemængderne udenfor så ser det lige så horribelt ud, selv med de meget langsomme panoreringer, der foretages. Har kigget på både DR1 og TV2, der tilsyneladende sammensender en del. Selv når der ikke panoreres og billedet står stille på fronten af rådhuset, så er der masser af synlige artefakter, der "flip-flopper". Set på analogt signal fra Stofa i Århus. Er det noget I andre kan nikke genkendende til eller er det måske et (konverterings)problem forårsaget af Stofa? |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
HansHe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fuldstændig enig! En jammer næsten hele vejen igennem. Mindede om optagelser fra de første Ampexmaskiner i oldemors barndom. Ventede forgæves på at DR's eller YouSee's teknisk ansvarlige ville gribe ind når de så de ynkelige optagelser. Hvor er den faglige stolthed?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er helt fint på You See Digital.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
Har også kigget med på et YouSee signal i dag, og var også nogle gange forundret over den ringe kvalitet
|
|
![]() |
|
HansHe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
You See Digital??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, i eftermiddags og ved TV avis tid var der et fint billede, hvordan det er nu ved jeg ikke, da der ses noget andet fra sattelit.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Sådan ser hun bare ud... Lad os nu bare få den præsident!
|
|
![]() |
|
tvviewer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2005 Status: Offline Point: 136 |
På stofa har begge de to nye HD-kanaler, DR1 og TV2 skuffet mig. Er også meget kræsen
![]() men synes at farverne skuffer, nogle udsendelse (selv nye) kan være grumsede og tåget. Kan slet ikke måle sig med DR HD faktisk. Prøv at kigge på HD sportskanalerne og man vil se at det ikke hakker. De film på TV2 og DR1 HD jeg har set indtil videre har hakket, være opskaleret og på TV2 skærer de i filmen og/eller zoomer ind. Det er alt andet den kvalitet man forbinder med HD. ![]() |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Jeg har godt nok ikke tjekket, da jeg aldrig nogensinde mere, kommer til at høre og se, på noget så laussigt og uinteressant og især med de 2 "hofnarer" - ham der den jubel nar, Jes "f(u)ck" Dorph og hende den høj....de strigle N. Crone. For hold da k... hvor er det spild af vanvittigt mange kroner og sendetid !!
Sorry for min noget bastante udmelding, men det står eder m...... sløjt til, for danmarks 2 største kanaler, når der sendes så mange timer ligegyldigt TV, på begge kanaler over flere dage !!
![]() Helt ærligt, så er det imo noget af den værste gang b... der kan vises i Tv.
Hva' hulen rager det os, hvad for en kjole den og den har på og hvilket bestik de skal spise med ?????
Så helt fint, hvis de har sendt det ragelse i en elendig kvalitet ! Det ene skal jo passe til det andet !
Noget helt andet og meget værre er dog, at jubelnaren og flødebollen J. Dorhp, skal til at ødelægge de kommende CL udsendelser. Holy Morses !
![]() Hva' hulen tænker de dog på ?? Så skal vi til at høre på, hvor fodboldstjernerne har fået sat deres hår og andre lige så ligegyldige og tåbelige ting.
Sorry - jeg skulle lige af med noget indestængt gylle.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
Hvad skal vi dog med en politisk idiot, der bare er interesseret i sine egne politiske dagsordner.
![]() Redigeret af Karin - 16-Januar-2012 kl. 16:44 |
|
En masse udstyr :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |