|
Yousse tilbud om gratis omrettelse af kabelTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2012 kl. 11:45 |
benyttede mig af tilbuddet om gratis oprettelse af TV og internet hos Yousse,
og sparede derved små 4000kr, da jeg ikke har kablet inde i forvejen. Regnede med at jeg ville være koblet op efter teknikerbesøget d. 20/2, men dette var desværre ikke tilfældet. Nu skal der først søges om lov til at grave og derefter kan jeg kobles op på boksen. Nu havde jeg været så letsindig at opsige min tidligere udbyder med udgangen af feb., så nu er jeg uden internet og tv ![]() Det fede er at Yousee ikke kan komme med en dato for hvornår jeg er koblet op ![]() Er her andre der har benyttet sig af tilbudet og som allerede har hul igennem ?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grave arbejde er ikke bare grave arbejde, der skal søges hos LER for godkendelse.
Sæt en antenne op midlertidigt indtil Yousee er færdig
Redigeret af Pony65 - 06-Marts-2012 kl. 11:52 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Kunne de jo have oplyst om ved oprettelse synes jeg.
|
|
![]() |
|
tankpasser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Hvor fandt du det tilbud om gratis oprettelse? Har selv bøvlet med dem ifbm med kabeltv over TDC's fibernet.... vælger formentligt Waoo da de er markant billigere at få installationen igennem.
|
|
![]() |
|
Det var et tilbud de kørte med i feb. måned. Det er desværre ikke gældende mere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |