|
Bitfejlniveau yousee - Samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cecpiil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2012 kl. 13:34 |
hej,
Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har fuldpakke på yousee. Mit tv er Samsung. Jeg havde store problemer med mine digitale kanaler da de var ekstremt hakkende, lavede derfor en ny søgning, hvilket resulterede i at jeg mistede alle mine digitale kanaler. Efter lidt søgen på nettet fandt jeg en tråd hvor de rådede til at bruge frekvens 442000 i stedet for 143000. Det virkede og jeg fik mine digitale kanaler tilbage. Desværre var de stadig ekstremt hakkende. jeg har nu lavet en selvdiagnose og det viser mig at jeg har et bitfejlniveau på 10!! Hvad betyder det og hvad kan jeg gøre?? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Spørg endelig hvis i har brug for flere informationer. Mvh Cecilie
|
|
Mvh Cecilie
|
|
![]() |
|
kimschurmann ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som nogen af de samme problemer jeg har haft/har med stofa og dårlige kabler er vist problemet tror jeg. Har du nogen fornemmelse af om det kan være kablet fra antennestikket? Har du et andet du kan prøve, ellers kan du købe et i El-giganten, pakke det pænt og forsigtigt ud og prøve det - hvis det ikke hjælper kan du pakke det pænt ind igen og få pengene retur (vil jeg tro).
Ellers skal du få YouSee til at tjekke signalkvaliteten ind til lejligheden/huset - de skal jo levere en ordenlig kvalitet, kan være deres kabler der er dårlige jo.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |