recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SubWoofer indbygget i væg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SubWoofer indbygget i væg

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 22:50
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Notfast, hvad er det for nogle jbl enheder?
GTO1514 
Der er to mere som du ikke kan se på billedet.
Det er lavet så enhederne spiller ind i mod hinanden, for at den mekaniske kraft ikke skal få væggen til at svinge med.

Redigeret af Notfast - 18-Marts-2015 kl. 22:52
.....
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 05:57
Okay fedt. Har selv kigget lidt på dem, men har købt 2 SI Ht18 enheder i stedet for, samt 4 pyle pl 1590bl som jeg regner med at bruge i Ib.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 07:30
Oprindeligt skrevet af micker micker skrev:

Må jeg anbefale dig at købe noget der er lavet til formålet, i stedet for at bikse noget sammen. B&W har indbygningssubwoofere og indbygningshøjttalere der er lavet til dette, i øvrigt nogle af de bedste på markedet. Link til inwall subwoofer, den fylder ikke meget i dybden, backbox kan du også finde på siden: http://www.bowers-wilkins.net/Speakers/Custom_Installation/CI_Series/ISW-4.html

Hvis man endelig vil bygge subwooferen ind i væggen, hvorfor skal det så være sådan noget småtteri? Wink
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 07:49

Okay fedt. Har selv kigget lidt på dem, men har købt 2 SI Ht18 enheder i stedet for, samt 4 pyle pl 1590bl som jeg regner med at bruge i Ib.

Det skal nok blive fedt!
Hvad du heller ikke kan se på billedet er, at jeg har en manifold nummer 2.

Har du DSP/EQ til de pyle enheder. De har et højt q og hvis du sætter dem i en manifold (anbefales), så hæves system q en smule yderligere. Det vil nok give dig et lille peak midt i bass området. Nogle vil elske det, men med EQ et det nemt at håndtere.

De SI HT18 enheder er super fede. Jeg skal flytte min bio, og har ikke mulighed for en ib mere, men det klare jeg med 8 stk SI HT18 i lukket kabinet.

.....
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 07:57
Der kommer en dsp på, når jeg kommer så langt, jeg har kun fået købt enhederne indtil videre. Jeg mangler så stadig at få bygget bioen færdig. Wow 8 stk, det bliver meget membran areal
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 13:23

Der kommer en dsp på, når jeg kommer så langt, jeg har kun fået købt enhederne indtil videre. Jeg mangler så stadig at få bygget bioen færdig. Wow 8 stk, det bliver meget membran areal
Perfekt! Så har du styr på det og kommer i bass himmelen.

Jo jo, det går ganske fint hehe

Redigeret af Notfast - 19-Marts-2015 kl. 16:06
.....
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 19:37
Gør som ham her ..... "kælderdyb" bas Tongue
Bond Cool

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu