recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefale brugt økonomi-receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefale brugt økonomi-receiver

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
palleti Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palleti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 15:30
På Elgigantens hjemmeside bemærkede jeg at der meget diskret med små bogstaver står at modelvarianten er RX-V677BL. Tilføjelsen BL har jeg ikke set andre steder, - er det en kampagnemodel, US udgave eller hvordan?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 15:38
BLack....

M.v.h.
Til top
palleti Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palleti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 15:49
Haha pyh, jeg var lige bange for det stod for Billigt L...
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af palleti palleti skrev:

Tak, Allan - der gav du sgu da lige mine planer et ordentligt puf..
kunne jeg finde pengene, er den 677'er godt nok fristende!

Men, men.. en Denon 1911 til knap 900,- er vel også ok, og vil gå meget bedre med mit budget

Har ikke kendskab til Denon har selv en Yamaha RX-A1030 og er yderst tilfreds Smile men kan da godt se at sådan en Denon 1911 kun er en tredjedel af prisen Wink
allan

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu