recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - optisk forbindelse på yamaha reciver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

optisk forbindelse på yamaha reciver

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af blumenburg blumenburg skrev:

jeg har som resultat af lyd probl med mit netflix fra smarttv tilsluttet et optisk kabel imellem tv og reciver.
Men lyden kommer jo stadig sammen med billedet igennem arc(hdmi)
Er der en venlig sjæl der lige vil være mig behjælpelig med hvor og hvordan jeg får lyden i optisk og billede i hdmi....vil det feks ske af sig selv jeg vælger en hdmi udgang/ indgang uden arc eller skal jeg ind i menuerne og finde en indstilling
 RX-V3067 Owner's Manual (for Europe) Manual kan downloads her:

Side 31 (til højre) siger du skal tilslutte optisk til Audio1 og vælge input med "SCENE funktion" (side 53)

Mvh. JørgenT
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 19:52
Tusind tak
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu