|
HarboSUB10 fejl |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2015 kl. 21:23 |
Hej,
Jeg har en HarboSUB10 fra 2008 som periodisk "sætter ud" - det hjælper at justere på volumen knappen, så virker den i kort tid igen. Kan denne kondensator udskiftes - eller er der andre der kender til kendte fejl ved denne sub? Jeg ønsker ikke at ofre et større beløb for at den til at fungere.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok volumen potmetret der er smådefekt, næppe en kondensator.
Klaus |
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
Okay, jeg har ingen forstand på det - kan volumen potmeteret købes?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Ganske givet, alternativt erstattes med to modstande.
Hvis du bor et sted i nærheden af mig, kan jeg tage et kig på den! Klaus |
|
![]() |
|
Perfekt Klaus, jeg sender dig lige en PB.
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
Hej Lars, jeg har også problemer med min SUB10, når jeg ser film kommer der nogle underlige "klonk" ind imellem, hvert 10-15m måske. Jeg kan ikke høre noget blafre og derudover lyder det fint nok. Har du oplevet dette`?
|
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
jeg havde også en, ikke andet end problemer, brændte af hele tiden. jeg smed lortet ud til sidst
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |