|
Anbefal en SSD |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undskyld - jeg stjæler lige tråden ganske kort
![]() Jeg har en Medion Akoya E1312 (md97692) - http://www.medion.com/dk/service/start/_product.php?msn=30010753&gid=1 Kan ikke lige gennemskue om jeg kan sætte sådan en SSD fætter i den. Er der nogen der har et bud på det?
På forhånd tak. |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Det kan du godt
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Takker - bestiller med det samme
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Start med at checke hvordan du udskifter harddisk. Bør stå i brugervejledningen eller eventuelt en teknisk service manual. Mange gange er det let fordi du blot skal åbne en låge i bunden. Andre gange skal du skille hele computeren ad.. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Tak for alle anbefalingerne. Jeg har nu bestilt en Crucial M4, så nu har den bare at sparke røv ;-)
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Jeg kan varmt anbefale OCZ Agility 3 120 GB. Har aldrig haft nogen problemer med den.
Den har med bravour været min systemdisk i knap et lille års tid. ![]() Og så er den til at betale - selv for ganske alm. mennesker.
![]() Redigeret af Roland - 16-Oktober-2012 kl. 06:21 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Database med SSD'er:
http://www.johnnylucky.org/data-storage/ssd-database.html Anmeldelse af bl.a. Sandisk Extreme SSD'er: http://reviews.cnet.com/internal-hard-drives/sandisk-extreme-solid-state/4505-9998_7-35112130-2.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |