|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
taalmod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() Sendt: 21-September-2010 kl. 10:12 |
Er der nogen, der ved om der et sted findes en oversigt over film med 7.1 lyd?
Hellboy 1 + 2 har begge både danske undertekster og 7.1 lyd, og det er jo super, men for mit vedkommende er det også ok at have engelske unertekster, jeg vil hellere have god lyd end danske undertekster. Redigeret af taalmod - 21-September-2010 kl. 10:13 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Blu-Ray Stats har en omfattende liste. der er 174 med 7.1 lyd. http://www.axelmusic.com har også en liste. De har 197 film og serier med 7.1. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
taalmod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Så fik jeg endelig tid til at kigge efter.
Tak for linket, det ser ud tli at Axelmusic kan få lov til at blive bluray-pusher indtil de andre finder ud af at lægge lydformat-oplysninger på :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |