|
netflix hakker i lyden på yamaha reciver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsungs netflix fungere ikke ordentlig på alle deres modeller. På min Samsung UE40ES6575 hakker lyden via tv'ets netflix app, når lyd indstillinger på tv'et er Dolby. Hvis jeg skifter over til PCM på tv'et kører det fint.
Det irriterende er så at PCM signal er 2.0 og Dolby giver 5.1 som så hakker :( Lydproblemet er der kun når lyden skal igennem receiveren For at få 5.1 lyd fra netflix bruger jeg en bærbar med windows 8. /Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Er igang med update nu .
![]() beholder den sin lyd kalibrering eller skal den indstilles forfra? |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Jeg er MEGET interesseret i at følge dette.
Vores Samsung UE55F8005+Yamaha RX-V475 har også i lang tid "hakket" i lyden. (jeg mente dog at det både var ved Netflix og alm TV-kiggeri, men jeg kan huske forkert da vi ikke ser meget "flow-TV") I vores display blinker HDMI fra når lyden hakker ud.
|
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Hmm update hjalp ikke.
kan kun vælge imellem neo dts og dolby på mit 7005. Og det gør hverken fra eller til om jeg vælger det ene eller det andet....øv sgu |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |