|
Valg af yousee kortlæser eller samsung boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superfun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2012 kl. 11:33 |
Hej.
Jeg har en Samsung boks HD med harddisk. Har dog overvejet at få kortlæser i stedet, da jeg aldrig optager eller cinema osv. Hvad vil jeg miste ved at bruge kortlæser af kanaler elelr andet ? Har prøvet at søge efter hvad forskellen er på de 2 produkter. Men har ikke fundet det jeg gerne vil have svar på. Håber der er nogen "kloge" herinde der kan hjælpe mig :-)
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dit fjernsyn DVB-C-tuner? Hvis ikke, så kan du ikke undvære boksen, hvis du vil se tv digitalt.
Du har kun brug for kortlæser, hvis du abonnerer på ekstra kanaler ud over hvad der er i din pakke og du mister ikke noget ud over de specielle funktioner i boksen.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |