|
Kan ikke se TV3+ eller 6ern |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
warz0ne ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2012 kl. 21:22 |
Hej,
Jeg har lige fået ny fladskærm i foregårs en Toshiba RL838 G en super god skærm som også virkede perfekt. Her idag skulle jeg så se TV3+ HD og når jeg er på kanalen går der 5 sec og så kommer meddelelsen "Intet signal" Det samme sker ved 6eren. Jeg har YouSee og det har altid virket perfekt. Bor i Sønderjylland og har Kabel TV. Jeg testede på min fars fladskærm i stuen og det virkede perfekt der. Jeg har prøvet at nulstille tv'et osv men det har ikke hjulpet. Nogle forslag?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke selv Yousee, men er der ikke noget om, at der skal indtastes en kode som er forskellig, afhængig af hvor man bor?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
nileg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 33 |
Som Flemming siger så skal du taste en kode ind, mener det er 100. Men det kan også være antennekablet du skal skifte. Hilsen Niels Redigeret af nileg - 21-Marts-2012 kl. 22:15 |
|
![]() |
|
warz0ne ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Dumt spørgsmål men med antennekabel mener du selvfølgelig et andet af det kabel man stikker i tvet for kanaler right?
|
|
![]() |
|
nileg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 33 |
ja, tag det kabel som din far bruger og se om det virker
|
|
![]() |
|
Hvad skal han så bruge? Det jeg har på mit værelse? Eller skal vi købe nyt?
|
|
![]() |
|
Ja, hvis det kabel du har på dit værelse virker, så kan han bruge det.
Ellers skal I ud at købe et nyt kabel.
|
|
![]() |
|
Jep jamen det tester jeg lige
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Må man spørge, hvilken programpakke har du?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |