|
Er digital mere korrekt end vinyl? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes faktisk ikke jeg misforstår dig, vi har bare to forskellige udgangspunkter for diskussionen. Du vil gerne svare på hvad der er det principielt bedste format, jeg vil gerne svare på hvilket format der i praksis leverer den bedste/mest korrekte oplevelse af den tilgængelige musik. Det mener jeg ikke nødvendigvis er det samme, og ingen teori kan svare fyldestgørende på den praktiske del. Og derfor giver det heller ikke mening at blive ved med at smide teori i hovedet på mig, når dét jeg forsøger at argumentere for er at praksis ikke er sådan som teorien siger den optimalt set burde være.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og det er jo dejligt. Det er lidt som når man siger at det bedste kamera er dét man har med. For nogle er det så omvendt, nem adgang til musikken giver nogle mennesker et ligegyldighedsforhold til det, det ender som baggrundsmusik. Vinylen tilskynder én til at tage mere stilling til musikken, og det er der nogle der godt kan lide. Det er et godt argument for at det ikke giver mening at diskutere hvad der er den bedste praktiske oplevelse, for det handler ikke (kun) om formaterne, men om de mennesker der håndterer dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |