|
virker en tv-boks uden kort med kabeltv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
t.holme ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2012 kl. 19:40 |
Hej
Hej Jeg har en humax-HD+ i tankerne, pga det skulle være en af de bedste modtagere og optagere på markedet. Jeg har stofa-kabeltv og vil derfor høre om, det er muligt kun at bruge humax-HD+ som optager, uden at have sat et kort fra stofa ind i kortlæseren? Altså kan jeg stadig lave programsøgninger på humax-HD+ uden kortet? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du tænker på Humax BXR HD+, så er den kun til antenne - ikke til Kabel-TV. Her skal du have én med DVB C-modtager, eller en boks med BÅDE DVB T OG DVB C-tuner. Men ja - en boks virker uden kort. Kort skal kun anvendes, hvis du ønsker at tilkøbe ekstra kanaler eller ekstra pakker.
DVB T er jo en mulighed, når diverse TV-udbydere bryder sammen...!
![]() Redigeret af turbo2 - 18-April-2012 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
Jeg har i k k e aktier i hverken Humax eller Nordic. Jeg har anskaffet en Humax HD+ og er ovenud tilfreds med den i forbindelse med antenne modtagelse.
Jeg kan som almindelig bruger ikke genkende alle de problemer, som såkaldte "kloge" folk brokker sig over i andre tråde i dette forum. Den optager det jeg beder den om og viser det, når jeg beder om det, at jeg så skal trykke 2 gange for at den så skal gøre det jeg beder om ----??? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Ja-ja... Men er den ikke KUN til antenne? Jeg mener ikke, der tillige er DVB C-tuner inside, ligesom i min LG HR550 C.
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Du er vist kommet galt i byen. Forum her er for kabel-TV og der virker din boks ikke. Ingen kritik, men en konstatering af fakta.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |