|
Erfaring med Stofanet (Internet) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ligesom dig haft stofanet for omkring 6-8 år siden og så boet en periode i yousee land og er nu flyttet tilbage til stofaland.
Jeg er lige blevet stofanet kunde her før påsken og har en på papiret 50/5 forbindelse. Stofanet er klart blevet bedre end det var engang, men: 1. Hold da helt op hvor bruger den router/modem fra Stofanet meget strøm!! Jeg har et skab til mine routere, switche, nas m.m. og hvor jeg før uden problemer kunne have det hele stående er det efter udskiftningen af Fullrates VDSL2 router (Netgear VVG2000 eller sådan noget) nu mere eller mindre nødvendigt at døren til skabet står på klem (og der er rimelig store huller til ventilation i bagbeklædning, top og bund). 2. Da jeg gerne vil have min egen router på bagefter stofa-udstyret så jeg selv kan styre portforwarding m.v. - så er det lidt ærgerligt at man ikke kan slukke for f.eks. stofa wireless. Man kan ændre kanalen det kører på, og kodeordet - men altså ikke deaktivere wireless. 3. Når jeg skriver på papiret 50Mbit, så er det fordi man ikke kan bruge det trådløse ap i deres eget udstyr til at udnytte 50Mbit - men bruger man den kablede forbindelse så får man fint hul igennem :-) 4. For det meste er der godt hul igennem - men af og til så kan der gå 3-5 sekunder før den starter med at loade en side - hvad der lige gør det har jeg ikke helt fundet ud af - jeg oplever det både når jeg er direkte på stofas wifi, eller min egen routers wifi, og direkte med kabel i stofaboksen. Redigeret af joensson - 09-April-2012 kl. 21:20 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har deaktiveret det trådløse på mit stofa modem, det kunne gøres fra mine sider
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |