recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 427XD og meget brumme støj?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 427XD og meget brumme støj?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jenscc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 17:03

Hej,

Jeg er den glade ejer af et 427xa. Og det hverken brummer, laver indbrænding eller nogle andre underlige ting. Den har ihvertilfælde ikke gjort det indtil videre. Det bliver heller ikke varmt.

Det eneste problem vi har med det, er at vi nu bliver nød til at skifte nogle reoler ud i stuen, som står i nærheden, fordi de ligner lort i forhold til TV'et.

Jens

Til top
Frbi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2004
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af jenscc jenscc skrev:

Hej,

Jeg er den glade ejer af et 427xa. Og det hverken brummer, laver indbrænding eller nogle andre underlige ting. Den har ihvertilfælde ikke gjort det indtil videre. Det bliver heller ikke varmt.

Det eneste problem vi har med det, er at vi nu bliver nød til at skifte nogle reoler ud i stuen, som står i nærheden, fordi de ligner lort i forhold til TV'et.

Jens

Nu kan jeg godt blive lidt bekymret når du skriver dit 427XA ikke bliver varmt. Mit 427XD bliver absolut varmt i toppen på bagsiden. Har du prøvet at sætte en hånd på bagsiden over de øverste ventilationshuller ?

Til top
moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 22:40

Har et 427 xd på 2 månden. Der er ingen indbrændinger overhovedet. Det brummer lidt men ikke mere end mit gamle CRT. Er der bare skruet lidt op for tv'et bemærker jeg det ikke. Igen besøgende har kommenteret "nogen eller noget brummen/støj".

Til top
jenscc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Oktober-2004
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af Frbi Frbi skrev:

Oprindeligt skrevet af jenscc jenscc skrev:

Hej,

Jens

PS: Mit TV hænger ca 10-12 cm fra væggen.

Nu kan jeg godt blive lidt bekymret når du skriver dit 427XA ikke bliver varmt. Mit 427XD bliver absolut varmt i toppen på bagsiden. Har du prøvet at sætte en hånd på bagsiden over de øverste ventilationshuller ?

Det har jeg nu. Og jo det er varmere end luften her i stuen, men ikke varmere end jeg forventede. Min laptop er feks varmere.

Jens

Redigeret af jenscc - 16-November-2006 kl. 23:34
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu