|
Hvordan virker Apple tv? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Otto: jeg kan supplere med at jeg uden synderlig forsinkelse eller forskydning frit kan skifte mellem feks start på iphonen, køre videre på atv, for så at fortsætte på iphonen, og det er kun sålænge at airplay ikonen er trykket ind hvor jeg kan vælge enhed at streamen er pauset, den fortsætter stort set med det samme uden lag så snart afspilleren er valgt fra det punkt den nu er nået til.
Men jeg bliver så nødt til at korrigere mig selv i forhold til tidligere, for ved film stopper den afspilningen efter noget til hvis tlf sættes i flightmode, beklager min tidligere misinformation.. På det punkt havde jeg blandet det sammen med ds audio med afspiller valgt inde fra appen, hvor man rent faktisk kan lukke helt ned, uden det påvirker afspilningen. nedenfor er læsehastigheden på min NAS ved opstart af en komprimeret udgave af avatar (godt 1,37gb for hele filmen), og skift mellem hh. afspilning på iphonen (bund) og atv3 top... men det ser ud til der hurtigt laves en stor buffer, for i den sidste del af statistikken trækker jeg tidslinien til næsten slutning af filmen uden det skaber øget trafik... den flader altså trafikken ud når den har fået fyldt bufferen op jeg kiggede efter hvor den afleverede dataen, men det kunne jeg ikke finde ud af at se, det eneste var den viste forbindelsen til iphonen under aktuelle forbindelser edit fandt listen der viser den skifter mellem 2 ipadresser når den afleverer avatar.. hh ipadressen på min iphone og på atv3 ![]() Redigeret af rhsin - 18-Marts-2013 kl. 22:28 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK, jamen så er vi enige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |