|
Hjælp til EL (strømforsyning) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2013 kl. 12:50 |
Hej
Jeg har købt en lille LED temperatur måler som jeg gerne vil have bygget ind in mit TV bord og til at drive den mangler jeg at tilslutte en strømforsyning. specs på banditten ser således ud: ![]() Og de strømforsyninger jeg har i skuffen har følgende specs ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er der nogen der kan fortælle mig om der er en imellem som jeg kan bruge til formålet? På forhånd tak!
Redigeret af Berdel - 03-September-2013 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan bruge dem alle
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Uden chance for at noget futter af? Jeg kunne vel ikke lige få dig til at forklare hvorfor?
![]() |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
De er alle indenfor den tolerance som du skal bruge så dem kan du sagtens bruge, bare du er opmærksom på + og - når du tilslutter!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |