|
Yousee fordeling af dvb-c |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PHN2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2012 kl. 09:09 |
Hej.
Har et meget mystisk problem. Har forgæves prøvet at fordele ovennævnte signal i min svigermors lejlighed. Signalet virker problemfrit i stuen med et nyt sony lcd. I hendes teknikrum kommer signalet ind og bliver herfra sløjfet videre, formt. via væggene til stikdåsen i stuen. Jeg har sat en passiv fordeler op i teknikrummet; signalet i stuen virker stadigt fint gennem denne. Hvis jeg via nyere kabel får signalet direkte fra stuen og trækker kablet ind i soveværelset, virker signalet. Hvis jeg sætter samme kabel på fordeleren i teknikrummet og ind til soveværelset virker det IKKE???? Er der nogen der har en snedig forklaring på problemet? mvh. Per.
|
|
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken fordeler er det ?
|
|
![]() |
|
PHN2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
http://www.avxperten.dk/antennemateriel/antenne-fordeler-f-stik/professionel-antennefordeler-(2-vejs-splitter).asp
Sådan én her, bare med 4 udgange tror jeg.
|
|
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Har du husket at montere sådan nogle her på de ledige udgange på fordeleren? www.avxperten.dk/antennemateriel/antennestik/f-terminator.asp
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Nej, har vist nogen liggende et sted. Kan bare ikke forstå hvorfor det har betydning i ovennævnte opstilling. Prøver ad alligevel; har alligevel prøvet masser af andre løsninger.
|
|
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Hvis de ubenyttede stik ikke bliver termineret med 75ohm, så passer den samlet impedans i hele systemet ikke mere, og du vil få problemer især med længerer kabler. Har du evt. prøvet en anden udgang fra splitteren? Har set flere gange, at centerlederen ikke kan få forbindelse pga. fejl i F-connectoren.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Anders_itu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
Overvej om du har brug for en antenneforstærker . Yousee garanterer kun til første tv.
|
|
![]() |
|
yep, yousee har været forbi svigermor og sat en forstærker op. For medelst 1600 for en halv time. Men forstærkeren er jo ikke gratis.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |